sobota, 20 października 2012

Rozdział 3

.....Nathana. *.* Byłam tak zaskoczona że zwrócił na mnie uwagę że aż prawie oddychać nie mogłam. o.O
Jedyne wolne miejsce było na przeciwko Nathana. Usiadłam i próbowałam nie patrzeć na niego, bo jak bym na niego zaczęła patrzeć to bym nie mogła oderwać od niego wzroku. Przez całą drogę do klubu czułam że Nathan się na mnie gapi. Raz kiedy na niego spojrzałam on też na mnie patrzył, uśmiechną się i puścił mi oczko dzięki czemu zrobiłam się czerwona jak burak. Spuściłam wzrok. Kiedy dojechaliśmy do klubu, wysiedliśmy z samochodu i udaliśmy się do środka klubu.W klubie znaleźliśmy sobie wolny stolik i usiedliśmy przy nim. Po 5 minutach wszyscy poszli potańczyć a ja zostałam sama. Po jakimś czasie rozglądania się po klubie zauważyłam chłopaka patrzącego na mnie. Uśmiechał się do mnie słodko. W końcu zaczął iść w moją stronę. Podszedł do mnie i się przywitał.
- Cześć jestem Kuba. A ty? - powiedział uśmiechnięty
- Jestem Kristi.
- Miło mi cię poznać Kristi. Mogę się przysiąść? - zapytał cały czas się uśmiechając
- Jasne czemu nie. - odpowiedziałam i też się uśmiechnęłam
- Czemu taka ładna dziewczyna jak ty siedzi tu sama? - zapytał uśmiechając się jeszcze szerzej
- Moi znajomi i siostra z chłopakiem poszli tańczyć - odpowiedziałam
- To może i my zatańczymy?
- Chętnie - powiedziałam uśmiechnięta
Wstaliśmy od stolika i poszliśmy tańczyć. Akurat puścili wolną piosenkę. Kuba złapał mnie w pasie i przyciągnął do siebie, ja położyłam ręce na jego karku i tak przytuleni do siebie tańczyliśmy. Kiedy piosenka się skończyła, Kuba niespodziewanie mnie pocałował. Ja nie protestowałam i odwzajemniłam pocałunek. Kuba bardzo mi się spodobał. Kiedy się od siebie oderwaliśmy Kuba się odezwał
- Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać, bardzo mi się podobasz. Wiem że dopiero się poznaliśmy ale to silniejsze ode mnie - powiedział trzymając mnie za ręce i patrząc mi w oczy
- Kuba nie masz za co przepraszać. Ja czuję to samo co ty. Podobasz mi się Kuba - powiedziałam i tym razem ja go pocałowałam
- Nawet nie wiesz jak mi ulżyło - powiedział kiedy już przestaliśmy się całować
- Cieszę się. Chodźmy przedstawię ci moich znajomych, siostrę i jej chłopaka - powiedziałam z uśmiechem
- Ok. Chętnie ich poznam. - powiedział uśmiechnięty
Poszliśmy w stronę stolika przy którym siedziała reszta.  Kiedy dziewczyny zobaczyły mnie idącą w objęciach chłopaka uśmiechnęły się do nas. Kiedy byliśmy już przy stoliku przedstawiłam ich sobie.
- Kuba to są moje przyjaciółki Ola, Natalia, Paulina, Ewa, Paula i moja siostra Alex - powiedziałam wskazując po kolei na każdą dziewczynę - To są nasi znajomi Max, Tom, Siwa, Jay, Nathan i chłopak Alex Andy - przedstawiłam resztę w taki sam sposób jak dziewczyny
- Miło mi was poznać ja jestem Kuba - przedstawił się z uśmiechem na twarzy
- Nam też miło cię poznać, siadajcie - powiedziała Alex
Usiedliśmy wypiliśmy parę drinków i pogadaliśmy. Nathan cały czas się na mnie gapił. Ja nie zwracałam na to uwagi. Po pewnym czasie Kuba stwierdził że niestety musi już iść. Pożegnał się ze wszystkimi i ja dałam mu swój numer. Kuba pożegnał się również ze mną i wyszedł z klubu. Po 30 minutach my też zebraliśmy się do domów. Chłopcy odwieźli nas do naszego domu a potem sami pojechali do siebie. Andy przywiózł Alex i również pojechał do swojego domu.
Kiedy tylko weszłyśmy do środka dziewczyny zaczęły mnie wypytywać o Kubę.
- Kto to był ten Kuba? Skąd go znasz? - pytały wszystkie naraz
Opowiedziałam im wszystko nawet o pocałunku i o tym co mi powiedział
- Awwww jakie to romantyczne. Co będzie z wami dalej? - zapytała  Ola
- Nie mam pojęcia. Dałam mu mój numer. Zobaczymy może zadzwoni albo napisze. - powiedziałam
- Na pewno się odezwie zobaczysz - powiedziała Natalia
- Mam taką nadzieję - powiedziałam - Ja idę już spać dobranoc - dodałam i poszłam do swojego pokoju
W pokoju chwyciłam swoją koszulkę nocną i poszłam do łazienki się wykąpać. Po wyjściu z łazienki wróciłam do pokoju. Już miałam się kłaść do łóżka kiedy usłyszałam dźwięk mojego telefonu. Wzięłam telefon do ręki i spojrzałam na wyświetlacz. Dostałam smsa od nieznanego numeru otworzyłam wiadomość i przeczytałam. Sms brzmiał tak.....

................................................................................................................................................
Przepraszam że musieliście tyle czekać na rozdział i że jest taki krótki :/
Obiecuję że następny będzie dłuższy :)
Mam nadzieję że rozdział mimo iż jest krótki się podoba ;)
Proszę o komentarze :D






Wasza Crystal ;*

1 komentarz:

  1. no świetnie. :D a ma Nathan za to, że wcześniej nie zwrócił uwagi na Kristi.:D ooo tak.:D czekam na next. ♥ x

    OdpowiedzUsuń